DOKTORN

Caroline -

Idag vaknade jag runt halv 11, jag var chockad över vad jag drömt under natten.
Jag berättade för Linda vad jag drömt, om att min mamma blev träffad av blixten och dog.
Konstig och hemsk, vill inte tänka mer på det.

Solen skiner och jag njuter av de sista dagarna med sol för detta året.
För två veckor sedan var jag hos doktorn och blev undersökt för yrsel, idag var det uppföljning och jag passade på att berätta om min magont som jag haft i över ett år. Fick ta mer tester och nu undersöker vi om jag har någon allergi eller är överkänslig mot laktos eller gluten. Känns underbart, verkligen!

Jag hoppas på det bästa.

"If I know what love is, it is because of you."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0