GÖTEBORG

Caroline -

God förmiddag!

Det verkar som att jag stannar här efter allt, det blir inget plugg i Örebro.
Kanske var lika bra? Hur hade jag trivts uppe i en småstad när jag kommer från en "storstad"
Jag kommer att fortsätta som servitris på Svenska mässan ett tag till för att tänka ut min framtid.

Vad händer då idag? Jag gör som jag alltid gör, tar dagen som den kommer. Men ett par saker jag skulle vilja hinna med är att lämna in skor på omklackning, köpa nya jobb-skor och träna dans!

Jag vet inte om jag är en hyprokondiker eller vad mitt problem är, men jag har fått konstiga symptom som yrsel, kramp i höger armen och ser suddigt. Riktigt riktigt segt! Har ringt läkarn, vilket jag sällan gör! Hoppas på det bästa...

“Sometimes we need to stop analyzing the past, stop planning the future, stop figuring out precisely how we feel, stop deciding exactly what we want, and just see what happens.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0