HALMSTAD

Caroline -

Tja!
Idag kom jag hem från Halmstad.
Varit och hälsat på Ioana som studerar Marknadsföring andra året där nu.
Jag har haft det underbart, vi träffade härliga människor och pratade om livet vid havet.
Jag har även lyckats med bedrifter som att läxa upp alkisar, ramla stilla ståendes med en cykel, krossa två vinglas och hälla spagetti över hela golvet.

Lyckad helg, eller vad säger ni?

Nu är det dags att sova, jag glömmer av tiden så lätt. Ska upp relativt tidigt imorgon - körkortet närmar sig! Ska kanske ha min sista lektion någonsin, vem vet? :)

"If you love somebody, let them go. If the return, they were always yours. If they don't, they never were."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0