IMORGON

Linda -

Natti. Nästan. Är van vid att gå och lägga mig för en timma sen.
Inte van kanske. Men ungefär.
.
Växjö imorgon. Första föreläsningen. Road trip.
Så ikväll då? Städa. Inte helt stort, bara ta bort damm och skräp.
Förfest här i lördags, så en hel del ölflaskor och massa disk. Tråk.
Installera DVD:n också. Får se om jag fattar hur man gör.
Annars får grannen komma.
.
Köpte två par fornarinajeans igår, och två tröjor från h&m i förrgår.
Hittade inga bilder på hemsidan och känner inte för att stå modell.
Två riktiga myströjor i alla fall. Musse och Mimmi på en.
Mina katter ligger framför spegeln.
.
Det är mörkt ute. Jag tror att det regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0