JOBB

Caroline -

Nu det sista har jag jobbat en del, inte så mycket som jag hade velat men det är ändå det som tagit upp min tid.
Jag är besviken på mig själv, prestationsångest tror jag det kallas. Jag hade min testuppkörning idag, som gick åt helt fel håll. Jag hade spänt mig och byggt upp förväntningar under hela dagen att jag istället blivit nervös för att ta det lugnt och sansat. Det är klart att det syns i körningen, jag var för offensiv!!!! Men för att se det positiva i allt, jag fick en uppkörningstid! *pust*

Jag trivs hur bra som helst på mitt jobb och längtar tills torsdag då jag ska jobba igen.


"Don't let today's disappointments cast a shadow on tomorrow's dreams"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0