NÄSTAN KÖRT

Linda -
Tjoho.
Nästan helg igen!
Imorgon är det torsdag. Skoldag. Mysdag.
Det regnade idag. Underbart. Vaknade hos betan.
Då ösregnade det på hans fönster.
Vi festade där igår.
Betan och Isabella rullade fram.
Bokstavligt talat.
.
Igår vart det nästan kört på tre.
Den snälla killen i kassan hjälpte mig allt han kunde.
Men loppet var kört.
Då ringde jag Christian och beklagade mig.
Han har skickat brev till reklamationen.
Det är sista chansen. Alltså nästan kört.
Jag vill inte ha en Nokia.
.
Snart är Läckbergs sista bok utläst.
Bra som vanligt.
Jag har fått min tröja och väska från H&M idag.
Vet inte om jag ska behålla dom än.
Om fem dagar är jag i Sälen.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0