SÄLEN

Linda -

Japps, nu är jag uppe i Sälen med Linnéa, gräslöken och persiljan.
Männen ska ut och bestiga berg om någon timma, så jag och Linnéa ska tjejmysa.
Det vill säga drinkar, vin och minnen.
Mys.

Den här veckan ska jag vara osminkad varje dag och gå i pappas kläder som jag
snodde med mig från honom.
Gräslöken har lånat en av hans tröjor.
Halvudda.

I förrgår köpte jag ett par primeboots från Yoko Yap.
Illa nog så hade de inte min storlek, och inte några andra affärer på denna sidan
halvklotet heller verkar det som. Fick bli ett par 40:or istället.
2 - 3 storlekar för stort.
För jävligt snygga.




Nu ska jag plugga en halvtimma och sedan parta.

Om jag bara fick äta en enda sak i hela världen för alltid skulle jag välja kinapuffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0